اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشارکت بانک کشاورزی هرمزگان در نهضت مدرسه‌سازی:

تفاهم‌نامه احداث دو مدرسه با 12 کلاس درس به امضاء رسید

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مشارکت بانک کشاورزی در احداث دو مدرس شش کلاسه نشان از توجه ویژه این مجموعه به اهمیت امر خطیر تعلیم و تربیت و تحقق مسوولیت اجتماعی است.

 تفاهم‌نامه احداث دو مدرسه با 12 کلاس درس به امضاء رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موسی دادی‌زاده سرخایی در حاشیه امضاء این تفاهم‌نامه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: روند توسعه فضاهای آموزشی در هرمزگان شتاب گرفته است و با مشارکت کم‌نظیر خیرین نوع دوست و همکاری سازمان‌ها و نهادها شاهد فراگیری نهضت مدرسه سازی و درک جایگاه و اهمیت تعلیم و تربیت در توسعه جامعه هستیم.

 وی با بیان اینکه این چهل و ششمین مدرسه مشارکتی خیری در ماه‌های اخیر است که به زیرساخت‌های آموزشی استان اضافه می‌شود، افزود: توسعه مشارکت‌های مردمی به‌عنوان یکی از الزامات مهم آموزش و پرورش هرمزگان در صدر برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

به گفته دادی‌زاده، مشارکت و توجه ویژه مردم نشان می‌دهد آموزش و پرورش پویا و کارآمد به مطالبه عمومی تبدیل شده است و وظیفه خود می‌دانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق خواست مردم عزیز برای اعتلاء آموزش و پرورش استان شبانه‌روز تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: به موازات رشد جمعیت، ضرورت توسعه متناسب فضاهای آموزشی و تامین نیروی انسانی از جمله دغدغه‌های آموزش و پرورش استان است و قطعا در این راستا باید توسعه همزمان فضاهای آموزشی را مد نظر داشته باشیم.

دادی زاده با قدردانی از مشارکت بانک کشاورزی در احداث دو مدرسه، توجه ویژه این بانک به تحقق مسوولیت اجتماعی را ستود و گفت: بانک کشاورزی به عنوان پشتوانه تولید و خودکفایی، از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و توجه این مجموعه به آموزش و پرورش شایسته قدردانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به خدمت نظام در توسعه فضاهای آموزشی گفت: به برکت انقلاب، متوسط سرانه آموزشی استان هرمزگان به 5.7 رسیده است و روند توسعه در این بخش مهم ادامه دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان نیز با بیان اینکه اهمیت آموزش و پرورش در توسعه بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: جامعه توسعه یافته در گرو آموزش و پرورش پویا و کارآمد است.

مهدی جهان‌نجاتی افزود: بانک کشاورزی در کنار ماموریت‌های محوله برای حمایت از تولید خصوصا بخش زیربنایی کشاورزی، توجه ویژه ای نیز به مشارکت در توسعه جامعه دارد و آموزش و پرورش را موتور پیشرفت کشور می‌داند.

وی با بیان اینکه احداث این دو فضای آموزشی با رعایت آخرین استانداردهای نوسازی  مدارس انجام خواهد شد، بیان داشت: همه تلاش مجموعه بانک کشاورزی این است هر دو دو فضای آموزشی برای مهر سال آینده در خدمت دانش آموزان عزیز باشد و امیدواریم تحقق این هدف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی بتواند به عمران و آبادانی استان کمک کند.

گفتنی است، در این آئین که با حضور مرادی، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان رودان و بخش فین همراه بود، تفاهم‌نامه ساخت دو فضای آموزشی با زیربنای 700 متر برای مقطع متوسطه و 408 متر برای دوره ابتدایی با هزینه بیش از سه میلیارد تومان در شهرستان رودان و بخش فین  به امضای مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر شعب بانک کشاورزی و معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی استان رسید.

انتهای پیام/88045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول